>alışmak

>Babaanne devrimiz başladı.
Bilge çok alışmıştı çok zorlanacak diye korkuyorduk ama çok sükür öyle olmadı.
Hatta yemek yemeyecek,tuvalet eğitimi geri mi vuracak vs diye kuruyordum.Ne hayalgücü ama.
Pervane gibi etrafında dönüyor,ağzının içine bakıyorlar,Allah razı olsun.Zaten kim onlardan daha çok sevebilir ki.
Akşamları alemlere akıyoruz kızımla.Ben de bu vesileyle arkadaşlarımla görüşme gezme fırsatı buldum bulacağım.
Cuma günü başladık,okul çıkışında bir arkadaşıma uğradıkBarbi giydirip soydular 7 yaşındaki kızıyla.
Pazar akşamı top havuzuna gittik başka bir arkadaşımın 2007 nisan modeli oğluyla.Bizim 2008 Nisan modeli Bilge diğer çocuklar cozutmuş olduğu için “kokkum” diye girmedi önce,tek kalınca girdi,sonra arkadaşın oğlu da girdi ve oynadılar,ama ürkek bir ceylan bizimkisi alışacak umuyorum.
Zira dün akşam da büyük amcasının torunuyla bir araya geldik.Bilgeden 1 ay küçük,tam bir atom karınca.En son görüştüğümüzde kulağını koparmıştı Bilgenin.Bu sefer de araba fırlattı suratına,acayip rahat bir tip.
Bilge kucağıma yapıştı,elimi de sıkı sıkı tuttu,ben bir yandan üzüldüm,bir yandan bunla da oynanmaz ki napsın yavrum dedim.Oyuncakları tangur tungur yere fırlatıyordu,bizimkisi titreme efektiyle elime yapışıyordu.
Neyse dediğim gibi alışır umuyorum.
Erkenden Bilgeyle uyuyorum kaç gündür,sabah 6da ayaktayım.
Bloglarda birşeyler oluyor,üzülüyor birileri,okuyorum,ama çözemedim tam da.
Üzenler üzülsün diyorum.
İpe sapa gelmez eleştirenler,kopy peyst yapanlar,Allah ıslah etsin sizi,ne diyeyim…..

This entry was posted in 22 aylık bebek, günlük. Bookmark the permalink.

6 Responses to >alışmak

  1. Mlke-Btkn says:

    >Canımm nerelerdesin sen yahuu, daha dün konuştuk Emine'y le merak ettik, iyisiniz ya,ohh bol bol gezmişsiniz ne güzell,,babaanne, anneanne gibisi var mı be canımm…öpüyorumm çokkk arayı fazla açıp yok olma😉

  2. >Canım benim alışır bilgecim…Sen dert etme,hiçbir durumuda gerilemez.Hem babanne dede çok ta iyi bakarlar güzel kızıma..Gezmelerinizde çok iyi gelmiştir bilgoşa:)ikinizide öpüyorum canım..

  3. elif ada says:

    >Çok akıllı o 2008 Nisan model bıdık çok. Alışır. Yerim ben Nisan modelini. Bu arada ben de Nisan modeliyim

  4. >Bak sen atom karıncaya kızımızı korkutmuş..Kıyamam Bigga ya..Öpüyoruz çok..

  5. Özden says:

    >Ay canım benim yaaa korkmuş, kıyamam…Çok ara vermeyin, haberlerin geçin :)))Öptüm Bilgoşu da seni de…

  6. >alışıyo çoçuklar hiç korkmayın benim kızımada babannesi bakıyor çalıştığım için .ilk başlarda bende korkmuştum bayağ bensiz nasıl olacak diye. ama herşey oturuyo zamanla rayına.bazı şeyleri kafaya taktığınla kalıyosun

Leave a Reply

