>sözlerimi geri alamam

>Nedense bu şarkı geldi aklıma.Severim çok,maziden.

http://www.dailymotion.com/swf/x1um1l

her nefes alışımız bayram

This entry was posted in öylesine :). Bookmark the permalink.

10 Responses to >sözlerimi geri alamam

  1. >çok severim bu şarkıyı:)))

  2. ElfAna says:

    >Ah ben de ne severim. Iyi ki hatirlattin:)

  3. zeynep says:

    >heyy!ben de ben de çok severim bu şarkıyı:=)bence bu pazara çok uygun:=)

  4. suinci says:

    >o konserde olmak vardı hey hey !!!kıymıjı tişörtlü ben olayım😀

  5. Mlke-Btkn says:

    >Pek bir ferahlamış gördüm sayfayıı ohh bee!!!

  6. asyaselda says:

    >çok severim bunu ve bir de tepedeki çimenliği…bir de tepedeki çimenlik çalarken uzaklara dalıp gitmeyi.sevgiler canım:)içim açıldı

  7. füsfüs says:

    >ben de çok severim, bak gençliğimi hatırladım şimdihey hey ho ho

  8. Emine says:

    >Evet ya bende çok severim:)Ne çok dinlerdim.Yaşlandım mı ne😦

  9. Irmakbebek says:

    >herkese gençliğini hatırlattın,bir de yaşlanıyor olduğumuzu:(

  10. >Bu şarkıyı sevenler toplanmış.Bende yazmadan olmaz dedim. Gerçektende eskilere götürdü beni.

Leave a Reply

