>yardım

>Annekaz,Filiz durum raporu vermiş; Ayça,ve Açalya — Cihan Duru arkadaşa moskito78@hotmail.com adresinden ulaşıp yardım gönderebileceğimizi,en azından küçüklere kıyafet yollayabileceğimizi söylemişler,sağolsunlar.
Bu öğlen de Derya Baykal’ı seyrettim biraz,tam da Elazığ’dakiler için topladıkları battaniyeleri,diğer malzemeleri gösteriyorlardı.Websitesine baktım,kriz masası telefonunu yazmışlar(0424 6117679),kendi yardım kampanyaları ile ilgili bilgi göremedim,sanırım kendisine mail atarak irtibata geçilebilir.
Akşam da Kimse yok mu derneğinin kampanyasını duydum,onda da ELAZIG yazıp,5777 ye yollayınca 5 TL yardımda bulunmuş oluyormuşuz.
Ne yapabilirsek artık.
Keşke tüm yurdumuzdaki evler baştan inşa edilse.

This entry was posted in iyilik. Bookmark the permalink.

4 Responses to >yardım

  1. Açalya says:

    >Iyi yaptin bu numaralari verip Sule. Bu arada pi-nik kus Ayca`nin son yazisindan aldim ben de Cihan`in bilgilerini.

  2. >ben ayçayı esra diye hatırladım birden :Dkırk yıllık ayçaoğuş,düzeltiyorum şimdi.

  3. >Sağolasın canım ..

  4. suinci says:

    >cidden iyi oldu yapılabilecek birşeyler varmış demekki…

Leave a Reply

