>nevruz

>Bugün Navruz,Bahar Bayramı.Kutlu olsun.Mübarek olsun diyorlar,TRTden takibediyorum Azeriler.Çok tatlılar.Gelsin artık,içimizde de açsın çiçekler.Şenlenelim.
Benim kafam gene dumanlı.
Doğum sonrası Dvt diye bir sağlık sorunu yaşamıştım.Derin toplardamarlarda tıkanma denebilir.Sol bacakta idi.Cuma günü doppler çektirdim.Dr Salı gelecekmiş,gösteremedim sonuçları,ama raporda “kronik,periferik venöz yetmezlik” diyor.Satır aralarına,kapakçık yetmezliği,grade 4 reflu vs geçiyor.Az buçuk araştırdım,kan kalbe dönemiyor ve bacakta gölleniyor.Günde birkaç kez bacağı kalp seviyesinden yukarı dikip kan deverenınına yardımcı olmak gerekiyor vs.Ama ameliyat ihtimali de var.Bakalım bizim dr ne diyecek,gerginim.Hayırlısı bakalım.Kilo vermem gerek,o da çok önemli.Ben neyi bekliyorum hala bilemiyorum…..
Sevgiler.
Biterken Beatles , Yesterday çalıyor🙂

This entry was posted in günlük. Bookmark the permalink.

9 Responses to >nevruz

  1. füsfüs says:

    >bugün bizim kocamla birliktelik yıldönümümüz biliyor musun? tam da nevruzdu:))bu arada çok geçmiş olsun canım, ciddi birşey değildir inşallah, ameliyatsız hallolur belkiöpüyorum

  2. Emine says:

    >Bencede bahar gelsin artık ya içimiz açılsın…Bu arada geçmiş olsun canım benim ya inş ciddi birşey değildir.Ameliyatlık bir durum olmaz inş.Öpüyorum sizi

  3. >Canım benim çok çok geçmiş olsun..İnşallah operasyon gerektirmez, ilaçlarla tedavi olma imkanın olur..Çok öpüyorum Sizi..

  4. ElfAna says:

    >Sulecigim iyi haberlerini bekliyorum.Sevgiler.

  5. Mlke-Btkn says:

    >geçmiş olsun canım umarım ameliyatsız atlatırsın…

  6. mummy says:

    >Çok geçmiş olsun,dilerim sorunsuz atlatırsın..

  7. sirâr says:

    >GeÇmiş olsun canım.Çok ayakta durmaktan da olur belki.Banyodan sonra soğuk su tutmanı tavsiye ederim ek olarak…

  8. Demet says:

    >Şulecimm yeni okuyabildim :(çok geçmiş olsun umarım ciddi bir şey çıkmaz hemen atlatırsın ..

  9. ZeyNes says:

    >Şulecim ben durup durup toplu okuyunca blogları, yeni haberim oldu.Çok geçmiş olsun canım.Gösterebildin mi sonuçları, merak ettim.

Leave a Reply

