>go on

>Bir yorgunluk mu var desem,2 gün öyle yaptım bünyem alıştı mı desem Bilgeyi uyuturken ben de uyuyorum.Bugün bir istisna oldu.WC ye kaldırma faslından sonra yatmadım,zaten ahdetmiştim,bi baktım eşim de tezgahı kurmuş Lost izliyor.Laptop işgal altında,2 bölüm izleyiverdim.Şöyle bir blog turundan sonra son günlerden söz edeyim dedim.

Malum bahar hatta bugün yaz geldi.Bilge “paaka,paka” nidalarıyla,parka gitmek istiyor.Eve girdirebilene aşkolsun.Önce bir kaçıyor,hadi taş alalım,posta kutularına bakalım vs. numaralarıyla sokuyorum içeriye.

Tabi sonra “kendim çıkcam” faslı var.2 ileri 1 geri :)Akılda gene kaçmak:)
7,5 ‘a alınan bir oyuncak bu kadar tutulur,kova,favorisi.Evde de parkta da.Evde doldurup bize veriyor”az doldudum” deyince “aa,hafif,nanananaaa şarkısı””çok koyum” deyince”off,çok ağır” diyerek oyun kuruyoruz.
Bugün de banyoda lavaboda oynadı sandalye tepesinde aynı kovayla.doldurup,kürekle başka bir kaba transfer etti.
Kendi süpürgesi de var artık,transfer,ev işleri,bakın Montessori ilkelerini de her daim takipteyiz🙂
Ne iş görse “yaadım edim” diye koşuyor🙂 çok komik.
Komik deyince geçen gün Türk Malı adlı diziye göz misafiri olduk,tam adam banyo yapıyordu,karısı oto fırçasıyla yıkıyordu,Bilge bayıldı “tomit” miş🙂
Mıknatıslı harfler yapıştırılan tahtalardan aldım,ama kalemi şu beyaz tahta kalemlerinden,orası aklıma gelmemişti,zararlıdır malum.Yazıp silmeyi çok sevdi ama,kalemi kaldırdık hemen.Park resmi yapmak istedi bugün,yapıverdik,kaydırak,salıncak,tahteravalli.
Fırsat buldukça elime makas alıp az az kesiyorum saçlarını , gidip iyice kestirmeye kıyamıyorum,toka da taktırmıyor aslında,önleri iyice kısalttıracağım galiba.
Yazılılarımı yaptım,okunmak için bekliyorlar.Diyete başladım,Bir de yürüyüşe başlasam süper olacak,sabah 6’da kalkıp yürüsem diyorum,zaten kalkıyorum da,benim peşimden de Bilgoş kalkıyor,hissediyor mu ne.
Dr meselesine gelince,sonuçları gösteremedim,şehir dışındaymış,Salıya kaldı.
Sevgiler.
This entry was posted in 21.ay, Bilge Bilge, dil gelişimi, foto. Bookmark the permalink.

11 Responses to >go on

  1. >Fıstık ballanmış! Maaşallah..Yaz geldi sayılır artık, hiç eve girmek istemeyecek:)Bende kıyamıyorum saçlarına, önleri kestirsem aslında iyi olucak ama saçları çok önemli hanımefendinin.. geriye doğru elleriyle bir atıyor, aynanın karşısına geçip toka takmaya çalışıyor..

  2. >Bir öğretmen anne bloğu daha😉 Bizler gibi blog sahipleri ile karşılaşmak çok güzel oluyor. BU minik hanım da çok şirin görünüyor annesi.SevgilerA.B

  3. füsfüs says:

    >iki kuyruk çok yakışmış annesi, kesme yaa:)öptüm bilgoşumu

  4. asyaselda says:

    >kızarmış yakalar haidi gibi:)kesme yaaaaaa kız bule bukle savursun saçlarını annesi:)

  5. >bende diyete başlamak istiyorum ama hep erteliyorum.. psikoloji müsait değil🙂 alya'da saçlarını ek toplatmıyor.. bend ebir kez kestim şimdi kesesim gelmiyor.. saçaklı geziyor ortalıkta gerçi bizim bu kadar saçımız yok.. maşallh fıstığa..öpüyorum..

  6. suinci says:

    >bu kızın gözlerine sürmemi çektin şule :))esnerken çok iyi yakalamışsın

  7. GüCüBe says:

    >Ben hiç kestirmeyi düşünmüyorum🙂 çok da tatlı olmuş hani sen bilirsin de.Sevgiler.

  8. elif ada says:

    >Ay bu kız bal olmuş. Tam tutup yemelik. Bu arada elinde şemsiyesiyle harika görünüyor

  9. Özden says:

    >ay sen ne mıncırık bir tipsin Bilgeeee…Şulecim valla azmine hayranım ben bırak 6 da uyanmayı 8'de kalksam bile kötü oluyorum. Offf uykucuyum…

  10. >çok teşekür ediyoruz.dipnot:özdencim o azim lafta kaldı😀

  11. ZeyNes says:

    >Sizin oralara yaz gelmiş, ne güzel…Bi de ben şu solda en altta yazanı anlamadım şeker ya, nasıl engelledin sen sağ tıkı, yazı seçilmiyor da ne demek. Bilgilendir beni bir zahmet…Öptüm güzel gözlümü…

Leave a Reply

