>oynak

>

Link: şule

yolda müzik sesi duyunca kendi tutamayan kızım

This entry was posted in video. Bookmark the permalink.

14 Responses to >oynak

  1. meldi says:

    >Ha ha yerim ben bu Bilgeyi ya. Güzel ritim tutturuyor🙂

  2. >Fıstığım ya,oynasın tabi ne güzel:))Ayakkabılarımızda ışıklarıyla eşlik etmiş:))

  3. Deniz says:

    >ay şıklığını yerim senin. Oynaklık, aynı arkadaşı Yaz:))))

  4. GüCüBe says:

    >Ayyy yerim ben seni çok tatlısın :=)

  5. füsfüs says:

    >canım ya, ışıklı ayakkabılar da gözümden kaçmadı:))

  6. Emine says:

    >Sen çok yaşa Bilgoşum ya.Ne güzel ritm tutuyor.Çok tatlı:)

  7. >ne güzel dans etmiş.. benim zilli gibi… şapkası gözümden kaçmadı. harika, çok yakışmış. maşallah !

  8. elif ada says:

    >Bilge yerim seni ben. Bu nasıl bir tatlılık, nasıl bir şıklık

  9. NiLaY says:

    >şimdiki halleri süper bence büyüynce de oyna diycez oynamıycaklar :))

  10. Yazgüneşi says:

    >ama ama ama amaçoook şekermaşallah🙂

  11. Açalya says:

    >çok şeker! ışıklı ayakkabılarını yerim onun!

  12. Özden says:

    >:))) çok tatlııııısınn, yerim Bilge seni haberin olsun…

  13. ayşegül says:

    >ayy bilge ne kadar büyümüş maaşallah kk.dan tanıyorum.çok şık çok güzel bi kız bu yerim onun kıvırtmasını🙂

  14. ZeyNes says:

    >İşyerindeyim ve izleyemedim😦

Leave a Reply

