>2009

>2009.

Milattan sonra 1 benim için😀
Başakcım anlat bakalım nasıl geçti demiş.
Bir düşünelim.
2008’in bize hediye ettiği güzelliğe alışma,onunla kaynaşma,ağzının içine bakma ile geçti 2009.İçinde ilk adımları ve ilk kelimeleri ilk anne’yi barındırdı.Uçurdu beni.Sağolsun.
Öte yandan evliliğimi imtihan etti.Hadi bakalım dedi.El mi yaman siz mi.Çünkü Mister Pimpirik diye biriyle tanıştım 2008’in 2. yarısında,gelen güzelliğin vesilesiyle,2009’da hayli cebelleştim bu Mr’la.Önceleri “aç mı acaba hadi bi 30 cc yapalım” larla başlayan semptomlar,2009 da ayyuka çıktı.Meyvesini yedi mi,uydu mu,üşüdü mü,terledi mi,amanın tezgah kirli burda mı yemek yapcaksın çocuğa vs.vs.vs.
Neyse ki 2010 geldi.Canım benim.
Çalışan anne olmaya da alıştık,ona da buna da.Herşey rayına oturdu çok şükür.Kızımız genç kız oldu nerdeyse.Bir de aileme yakın olabilseydim,Ankaradaki kardeşime de.Ahhhh.
Kimi sobeleyelimmm.Filiz.Bir de Sirar,Buyrunuz.it is your turn.
Ha bir de 2009 yıllardır farketmediğim yaşımı farkettirdi bana.Noluyoruz ya,anne mi olduk,meslekte 6 yıl mı olmuş afallaması yaşattı bolbol.Daha gençlere nasihat vermeler başladı.

Not:Bu hafta ms hastası olan 8.sınıf öğrencim evin içinde yürürken bacağını kırmıştı,ziyarete gittik.Öyle efendi,öyle zeki bir çocuk ki.Canım benim,şu an tekerlekli sandalyeyle gelebiliyor okula.Seneye sanırım çıkamayacak dışarıya.Rahatsızlığını anlattı annesi,kasları kaplayan bir tabaka olduğunu,öğrencimde olmadığını söyledi.Çocuk anlattı biraz.Dünyadaki gelişmeleri takibediyor.Annesi arada bir laf etti,içime oturdu,çok da fedakar bir kadıncağız ama gaf yaptı bence.Kordon bağı yoluyla kök hücre yöntemi geliştiriliyormuş,bizden geçti artık,sonrakilere demez mi…

This entry was posted in mim, sobe. Bookmark the permalink.

3 Responses to >2009

  1. GüCüBe says:

    >Nasihat alırken, nasihat vermeye başladık :=)Ms ne kadar çoğalmaya başladı …Geçmiş Olsun..

  2. ZeyNes says:

    >Mr. Pimpirik'e koptum:) Bu kuzularla hergün bir öncekinden daha güzel geçiyor değil mi?

  3. >Çok üzüldüm öğrencine..

Leave a Reply

