>iki + niye dönemi

>

Birtanem,nartanem nurtanem 2 yaşına adım atmış bulunuyor.Artık resimlerini yeni bir klasörde toplayacağız :d
İnsan sürekli bebeği hangi yaş dönemindeyse ” hah,en güzel çağlarını yaşıyoruz “diyor ama galiba bu dönem en güzel çağları galiba,bıdır bıdır konuşmaları mest ediyor insanı.
Beni en çok bitiren şey ise bizden gördükleri şeyleri yapmaları,örneğin,suyun sıcaklığını işaret parmağımı sağa sola sallayarak yapıyorum ben,geçen gün banyoda suyle oynarken baktım aynını yapıyor :d
İnsan eski resimlere bakınca anlıyor”yav,hakkaten büyümüş”diyor.
Kafamda yazımı hazırlarken ,gündüz,pek uslu ağırbaşlı ,2 yaş sendromu belirtileri göstermeyen kızım var diyordum .Lakin gün boyu pek mızmızdı.Akşam-tabi bizim hatamız-top havuzu lafı geçti,ama başka bir yere gittik.Dönüş yolunda saat 21’i geçmişti,ben “yarın gideriz”der demez ağlamaya başladı,daha önce de bahsetmiştim,ağlamayı beceremiyor kendisi,anne su diye devam etti ağlamaya,ve hazin son yaşandı elbet,benim üzerime ve kendi üzerine foşurdattı.Umarım bunlar o itoğluit dişler yüzündendir.en zoru köpekdişi derlerdi,doğru galiba.
Kendisine bakan eltime çok bağlandı,direk anne diyor çoğu zaman.Çocukları sarılamıyorlar annelerine,bırakmıyor bizimki.Ben yemek yedirecek oluyorum,ona koşuyor.Tabi ben bu duruma üzülmek ne kelime seviniyorum.Tabi anne demesi bozuyor biraz :d
Espiriler yapıyor kendince:
Portakalı diyorum ben “somadım” diyor
Başucuma diyorum “komadım” diyor
Ben bir yalan diyorum “umadım” diyor😀
“Öyetmen olalım” diye yakamıza yapışıyor.Tahtasını sandalyeye oturtup bişeyler yazıyor,luvlaklar yapıyor.”Otuy yeyine kızayım ” diyor😀
Saklambaç oynuyor,hala kabak gibi saklanıyor,gözümün önünde”anne beni bul”diyor :d Gözünü yumup,”üç,beş,yidi,şekiş,dokuş,ong” diye sayıyor :d
Kızcağızım,hava iyiden iyiye ısındı 2 gündür,yakında külahla kandırmayacağız seni inşallah,gerçeğini yiyeceksin,yazın da tam yerinde memleket dondurması tadacaksın.
2.yaşın hayırlı ugurlu olsun.2 gündür herşeye verdiğin “niye” tepkisiyle bana sinyaller veriyorsun yeni dönem hakkında :d Bizlere kolay gelsin😀
This entry was posted in 2 yaş, 24. ay. Bookmark the permalink.

17 Responses to >iki + niye dönemi

  1. >mutlu sağlıklı hep tebessümle anacağın(ız) nice yaşlar nice yıllar dilerim:)

  2. >çok teşekkür ediyoruz hızlı türk😀

  3. ayşegül says:

    >İyiki doğdun Bilgecim,ailenle sevdiklerinle nice nice mutlu yıllara inşallah.

  4. suinci says:

    >ayyy bilgemle aynı gün doğmuşuz :))))hayırlı yaşlar olsun

  5. Emine says:

    >Canım Bilgoşum,Sağlıklı ,mutlu annen,babanla uzuuun bir ömür dilerim.Önün bahtın açık olsun.Hep mutlu ol,hep gül.Nice yıllara…

  6. meldi says:

    >Mutlu yıllar Bilgeciğim. Ailenle sevdiklerinle nice nice yıllara inşallah. Bu arada benim oğlumda maraşlı🙂 bizde yazın maraşa gideceğiz inşallah.

  7. Mlke-Btkn says:

    >Yeni yaşınız kutlu olsun, nice mutlu seneler, sağlıklı sizlerle olsun ;)öpüyoruzz çokk sizii

  8. asyaselda says:

    >canım ikinci yaşın kutlu olsun bitanem benim:)öpüyorum o şaka yapan dillerini ben:)sevgiler ömür boyu mutlu doğum günleri meleğim:)

  9. Yelish says:

    >Nice mutlu seneler nar tanesine :)niye donemi cok enterasan geliyor bana , bizde iki yasinda baslamaz muhtemelen cunku henuz konusmaya niyeti yok ama anladigim kadariyla bu donem "ya sabir" cekme donemi icin bizler icin :)))

  10. >Canım,birkaç gündür yoktuk,bilgoşumun doğumgününü ancak kutlayabiliyorum..Nice mutlu yıllar dilerim,herşey gönlünce olsun..Çok çok öpüyorum güzel kızımı..

  11. >Nice mutlu senelere🙂

  12. >çok teşekkür ediyoruz ince dileklerinize,sevgilersul-bil

  13. >melek gerçekten mi,demek baldanadamla hemşehriyiz.çok sevindim.

  14. elif ada says:

    >Benim guzeller guzeli Bilgecigim, iki yasina girmis. Nice mutlu ve saglikli yillara melegim. Hersey hep gonlunce olsun. Hayat sana hep comert davransin. Kucak dolusu sevgiler

  15. mummy says:

    >Nice mutlu yıllar Bilgeciğe..Şule,Allah nice güzel,sağlıklı,mutlu yıllarını göstersin yavrunun..Sevgiler..

  16. Özden says:

    >Şulecim önce sizi kutlarım, bu harika minik kızı dünyaya getirdiniz…Bilgecim sana da sağlık, mutluluk, huzur dolu, başarılı, bereketli yaşlar dilerim kuzum…Seni çok çok öpüyorum…Sevgilerimle

  17. ElfAna says:

    >Cok gerilerde kalmisim Sulecigim. Nice mutlu yillar minik Bilge, saglikla, mutlulukla buyu:)

Leave a Reply

