>annem

>

Reklamdaki gibi on parmağında on marifetle,evi-eşlerin müthiş desteklerine ilaveten-çekip çeviren”Yuvayı dişi kuş yapar.”atasözünü haklı çıkaran,”Analar çeker yükü , kimsenin bilesi yok”u mırıldatan biz annelerin,annelerimizin günü kutlu olsun.
Anne olunca anladımlar vardır,ben anne olunca ağladım,vara yoğa,TV izlerken romantik sahnelere,anneli babalı çocuklu bebekli hamileli sahnelere ağladım,ağlıyorum.İdrak ettim çoğu şeyi,annemin kıymetini,Ah dedim,keşke yakınında biryerlerde olsaydım….sonra hayırlısı dedim..Sustum,içime akıttım….
Seni seviyorum annem,birtanem.Kızımı uyurken bile özlerken,kokusunu içime doldururken,her an anlamakta,özlemekteyim.
Sen bunu çok seversin,
http://video.eksenim.mynet.com/albeymeta/Samime-Sanay-Bir-Ilk-Bahar-Sabahi/123810.swf
….

This entry was posted in özel günler. Bookmark the permalink.

9 Responses to >annem

  1. suinci says:

    >anne=herşey…

  2. Başak says:

    >şulecim anneler günün kutlu olsun.öpüyorum

  3. GüCüBe says:

    >Tüm Annelerin Anneler Günü Kutlu Olsun.. :)Sevgiler.

  4. >Geç te olsa anneler günün kutlu olsun..Ve geçte olsa Güzel kızın yeni yaşı kutlu olsun..Bir türlü giripte yorum yazamadım..Çok öperim güzel kızını ve seni..

  5. Emine says:

    >Şuleciğim bizde ödülün var.

  6. Başak says:

    >ödülün var canım bloguma beklerim

  7. sirâr says:

    >ne alemdesin huu? ödülll var ödüll :))

  8. sirâr says:

    >şulecim odullerin var, nerelerdesin????

Leave a Reply

