>pişti :D

>

Flaş flaş flaş ,geçen gün bir davete katılan Gülce ve Bilge Hanımlar pişti oldular😀

This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

12 Responses to >pişti :D

  1. Emine says:

    >:)) Yerim sizi,çok yakışmış çok.

  2. Feride says:

    >cnm ikisine de çok yakışmış kıyafetleri .. güle güle giysinler.. bu arada burası erzincan mı ne güzel evler bahçeli ferah .. eşim erzincanlı bir kez geldim çok beğendim .. bu yaz belki yine gelebiliriz🙂

  3. meldi says:

    >Güzel pişmiş güzel çok beyendikkk😉

  4. Başak says:

    >aa ne hoş bir tesadüf,ikisi de çok tatlılar:)

  5. ayşegül says:

    >skanndalll skandalll :))ikisinede çok yakışmış yeşil yeşil maaşallah boncuklara.

  6. burcu says:

    >yerim ikisinide,çok tatlılar…

  7. >İkisine de çok ama çookk yakışmış:)

  8. kucukprens says:

    >:))) bilgeyide gülceyide tanıyorum kkdan yedirdik yediremedik köşesinden. ne zamandır izliyorum ha yazdım yazcam derken benimkide pişti oldu… ayrıca gezeceğim bloğu…ne kadar büyümüş akıllanmış bilge. umarım artık yiyordur Şulecim. çok yakışmış kıyefetler güle güle giysinler ikiside… sevgiler

  9. füsfüs says:

    >piştiymiş hehe:)) çok yakışmış ikisine de yerim ben onları

  10. Deniz says:

    >hahahaha :))) çok güldüm. Birbirlerine bakıp şaşırmışlardır

  11. >İki fıstığa da çok yakışmış..

Leave a Reply

