>giysi sobesi – Geç kağıdı aldım:) –

>Başakcım ve Filizcim ödev vermişti,nasıl ve nerelerden giyiniyorsunuz anlatıverin diye.

1.Nasıl giydiriyorum?

Kışın ılık,yazın serin tutacak kıyafetler giydirmeye çalışıyorum.Bizim hatun acayip terleyen birisi olduğu için kışın penye uzun kol badi giyer.Kazak giydiği pek az görülmüştür.Sıcak tutsun amaçlı yegane giysi koton kulotlu çoraptır.
Şimdilerde tişört bile değil askılı giyiyor,azıcık sıcaklasın,hemen alın ve boynundan terlemeye başlar.Kışın en incesinden yazlık pijama giyiyordu uyurken,uzun kollu chicco.

2.Nerelerden alışveriş yapıyoruz?
Doğunun küçük ve güzide bir ilinde yaşadığımız için bu konuda muzdaribiz biraz.Yaz tatillerinde kış hazırıkları yapar millet,turşu salça vs,biz kıyafet almalıyız🙂
İlk kıyafetleri Ankara’dan dayıdan geldi,sonraki kreasyon anneanneden,ki hala giyiyor çoğunu,sağolsun annem kalıp işinden anladığından yaşı takmadan almış.Eminecim aldı yolladı bu yaz giydiği bazı şeyleri.Yakın illere giden arkadaşlara aldırıyoruz.vs.
Kıyafetler Wenice,Kanz,Lcw,Emine sayesinde C&A(çok kaliteli) ve burdan aldıklarım ise Nipperland ya da Bluekey.

3.Ütü?
Doğmadan önce yıkayıp ütülemiş,seyrine bakmış,koklamış,türlü hülyalara dalmıştım.Doğdu benim yaşadığım sağlık sorunu nedeniyle toplamda 12 gün hastanelerde ,1 hafta akrabada kalmak zorunda kaldığımız için ütü Hak getire durumuna geldik.Ve Hak getirdi hakikaten.

4.Terlik mi sandalet mi?

Şekil A daki sandaletleriyle mutlu,ama kum kaçıyormuş,çogu sabah spor ayakkabı giyeceğim diyor.Kendisi seçti.
Terlik hevesi var,bir tane hediye geldi,küçük oldu,ama nasıl olur ki,arkasına lastik geçirirlerdi sanki eskiden crocs misal🙂

5.Şapka sorun mu?
Öyle bir sorunumuz yok çok şükür.

6.Mayo kullanıyor musunuz?
Hangi denizde ?

Bu sobe eskise de cevaplamayan kaldıysa canı çeken yazsın piliz.Sirar da yazsın !

This entry was posted in sobe. Bookmark the permalink.

5 Responses to >giysi sobesi – Geç kağıdı aldım:) –

  1. Başak says:

    >Yahu hatun nerelerdesin,geç kağıdını geçtim devamsızlıktan kalmak üzeresin:)Özletme kendini bu kadar

  2. elif ada says:

    >Ben de şikayetçiyim Başak Hocam. Özletiyorlar kendilerini. O askılı bluzle o pembe etek nasıl yakışmış bu prensese ya. Tam ısırmalık olmuş

  3. >Şapkalı poz nasıl bir şey öyle:) Maaşallah güzelliğe..

  4. >Umurcum sağol canım,senin prenses de aynen tam ısırmalık.Fatmacım valla ben de çok begendim sen söyleyince,ben şapkalı diye koymuştum aslında😀

Leave a Reply

