>şu an

>

Şu an ev bu halde…Puzzle parçaları,kağıt makasıyla kesilmiş kartonlar,arabalar,toplar,bowling yapılmış oyun hamuru kutuları…
Oysa kısa bir süre önce sakin sakin

bunu yapıyorduk.
Önce stikerları kaldırdık,minik torbalardaki kumları seçip döktü hnmefendi,artanları birleştirip karışım yaptık,onu da etraftaki boşluğa uyguladık.

Ve de astık,çok sevdiği sakızımsı yapışkandan küçük parçalar koparıp yapıştırarak astık.
Başka eserler yapıp imzasını çaktı,sonra parktaki kumlar oldugunu ifade etti.
O ara , ben de arkadaşın yazdığı şeyi astım aynı usül.
Şu an çadır yapmak istiyorlar.Park beşiğin üstünü bişeyle kapatayım bari🙂
This entry was posted in 22.ay etkinlik, Bilge Bilge, günlük. Bookmark the permalink.

13 Responses to >şu an

  1. >Başaaaaaaaaaak,Umurrrrr bakın devamsızlık yapmıyorum :d

  2. Başak says:

    >Ha şöyle:)çok güzel olmuş yaptıklarınız çok beğendim.

  3. Emine says:

    >Çok güzel olmuş.Çok beğendim Şulecim.Ellerinize sağlık.

  4. ayşegül says:

    >ne güzel şeyler yapmışsınız maaşallah analı kızlı size harikasınız :)o kalem tutan minik elleride çok öpüyorum.

  5. füsfüs says:

    >ooo siz buralara uğrar mıydınız şule hanım:)) sizi sık sık sahalarda görmek istiyoruz ona göre

  6. Yelish says:

    >hihihihisu an bizim evde salon su kovalari doluoyuncak ve kitaplar yerlerdetoptan yanmisizz

  7. suinci says:

    >yatağın üstüne çarşaf serip çadır yapmayı seviyorlar diye çadır aldım bizimkiler çadırın dışında oynuyorlar :(( kaldırdım tekrar çarşafla yapmaya başladılar …o daha tatlı geliyor demekki bilgecik te sevdiğine göre

  8. sirâr says:

    >Şulecan nihayet yaaa, yaz böyle. Bilge çok güzelleşmiş, maşallah ona, anneye çekecek belli :=)

  9. Sen Gelince says:

    >Yaptıklarınıza bayıldım:) Salonun durumu hakkında yorum yapmadan önce bizimkini görmeni isterdim oyun zamanlarında:) Sevgiler:)

  10. >Minik elleriyle nelerde yaparmış,çok güzel olmuşlar şulecim:)

  11. elif ada says:

    >Benim becerikli kızım ne güzel şeyler yaparmış…

  12. GüCüBe says:

    >Çadır bizimde favorimiz tam üç adet var ve hepsi kırık, hep kaza sonucu kırıldı, şimdi bizde kendi çadırımızı kendimiz oluşturuyoruz.Çalışmalar çok güzel, gördükçe hep bende asacağım diyorum :;)

  13. >Analı kızlı çok başarılı gördüm sizi😉 Çok güzel olmuş yaptığınız ve arkadaşının yaptığı..

Leave a Reply

