>bu kadar erken mi?

>Dün Bilgecimle uyku öncesi sohbet ederken yatakta,dizindeki yarasının iyileşmiş olduğunu gördü.”Anne bak iyileşmiş” dedi,”Evet kızım” dedim,ardarda gelen nasıl ve niye sorularına başladı,en sonunda “Allah iyileştirmiş” dedim,
“O nerde?” dedi,”Heryerde” dedim,tabi absürt oldu bu cevap,tekrar sordu,bu kez “Gökyüzünde” dedim.
“Anne ben onu göremedim ki.”dedi🙂

Daha geçen gün Nurturia’da konuşulmuştu bu konu,içimden daha vaktim var demiştim …

This entry was posted in 23.ay. Bookmark the permalink.

6 Responses to >bu kadar erken mi?

  1. Başak says:

    >Ada başladı neden,niyelere.Verdiğin her cevap yeni bir soru getiriyor,bazen adamı bayıltıyor:)Ben de adaya Allahtan bahsediyorum ama henüz o kim ve nerde diye sormadı çok şükür:)

  2. Feride says:

    >hadi kolay gelsin .. zor sorulara geçmişsiniz .. biz şimdilik bune , bu ne , bınee , bu niii lerdeyiz :)))

  3. annelili says:

    >Anlat anlatabilirsen, soyut kavramları nasıl anlatmak lazım acaba…

  4. elif ada says:

    >Çok zor bir sorudan başlamışsınız. Bu bıdıklar, çok akıllı çok

  5. GüCüBe says:

    >bende vakit var diyorum ama her an herşey olabilir🙂 Bize küçükken hep gökyüzünde olduğu anlatılmıştı :=))

  6. >sağolun yorumlar için arkadaşlar.bakalım valla en basitini de en zorunu da soruyorlar,durmadan soruyorlar.büyüyorlar,büyütüyorlar.öpüyoruz hepinizi

Leave a Reply

