>Bilge 27 aylık

>Sahi kaç aylık olmuşuz,bir parmak hesabı yapayım,zamana yetişemiyorum zira.Karnımdayken,nasıl doğacak,doğumdan sonra yanımda kim kalacak,kim bakacak vs.diye düşünmekten geceleri uyku uyuyamazdım.Bir doğdu gerisi çorap söküğü gibi.-ilk 3 ay hariç tabi🙂 –
En zevkli dönemi sanırım 2 yaş civarları.Ciddi ciddi sohbet ediyor,espiriler,komiklikler yapıyor minik yavrunuz,hatta size yardımda bulunuyor,yol arkadaşlığı yapıyor,daha neler neler.
En son bombasını anlatayım.
Biz malum yeri için o sana özel demiştik.
Bir yelpazesi var,kuzeni nerden aldınız,bana verir misin,deyince,”Olmaz,o bana özel” dedi😀
Dinlemeye bayılıyor,yemek yedirirken,uyuturken,o olmuş bu olmuş bol bol anlatıyoruz,kimi zaman gerçek,kimi zaman uyduruk şeyler.Birşey için tutturduğunda da dikkatini dağıtmak için etkili bir yöntem hala ilgisini çekecek birşeyler anlatıvermek.
Uyku faslı sevilen hikayesi Fındıkla Zeytin,2 köpek bunlar😀
Uyku faslı diğer favorisi sırt kaşıtma.
En sevdiği şarkı,”Bodruma da gittik beraber”aslında Bodrumu gerçek anlamdaki bodrum sanıyor herhalde,yengesiyle sıksık iniyorlar,birşeyler çıkarmaya.
Arkadaşlarına çok değer veriyor,dün son kalan sakızını “Bunu Aybükeye vercem” diye ayırdı.
Malatyaya taşınan arkadaşı var bir de,hala soruyor”Benim Mervem nerde” diye,gelecek diyorum mecburen😦
Dışarı çıkmak istediği zaman “Ama beni akadaşlarım çağılıyo” diyor😀
Hayvanlardan korkmuyor,buldugu köpek ,su kaplumbağası vs. seviyor.
Eski oyuncaklarını çıkarıyorum bu ara,bayılıyor,her sabah bultakıyla oynuyor,eski yapbozlarını yapıyor.

Üstünü giymek istememeye çözümü kendisinin giymesi konusunda gaz vermekte buldum.Büyümüş,onu yapıyor bunu yapıyor,üstünü de kendisi giyebiliyor diyorum,askılıları giymek kolay zaten,şortları epeydir giyebiliyor zaten,zor olan üstlerdi,önüne düzgün bir şekilde koyuyorum,sokuyor kollarını,kafada çaktırmadan yardım ediyorum,acayip mutlu oluyor başarınca.
Mutlu olmak dedim de,parka tünel gibi bir kaydırak var,bütün çocuklar tersten tırmanıyorlar,bizimki habire uğraşıyor başaramıyordu,en son arkadaşı ayakkabını çıkar dedi,ve tatam,başardı,o kadar sevindi ki,sanki kep fırlatıyor hazzı yaşadım ben de😀
Yaz gelince en güzel aktivite gezmek,tozmak,kumla,arkadaşlarla oynamak,sosyalleşmek oluyor malum.
Evde yaptığımız şeylerden biri kağıt makasıyla uğraşmak bu sıra.

Bize Maraş yolu göründü,erkek kardeşim ve ailesi de geliyor,yeğenişkomu da görücem hayırlısıyla,bize dua edin,tabi bütün yoldakiler de kazasız belasız ulaşsın,dönsün.Arabamızla çıkacağız ilk kez.Bize de gelin diyen İzmitte bir görümce var,tuhaftır özlediğim bir Ankara var,oysa öğrenciyken Bursadan her gidişimde Ankaraya burun kıvırırdım.
Yani bir süre yokuz,Pazar sabah Abbas yolcu.
This entry was posted in 27 aylık bebek, 27.ay, Bilge Bilge, dil gelişimi, gelişim. Bookmark the permalink.

4 Responses to >Bilge 27 aylık

  1. Başak says:

    >Ayy sırt mı kaşıtıyor,Ada da öyle.Uyuyuncaya kadar kaşıtıyor,bayılacağım artık.Ankarayı özlediysen gel güzelim gezdirivereyim seni.Bilge çok tatlı olmuş bu arada,yapbozlu resimde çok şeker cin gibi:)

  2. elif ada says:

    >Canim benin nasıl büyümüş. Yüzündeki ifade bile değişmiş. Şule, genç kız oluyor bunlar ne yapacağız hiç bilmiyorum. Bu arada iyi yolculuklar size

  3. >:))) Şule bayıldım gülmekten, Bodruma da gittik şarkısını seviyor he yengesine bol bol söylüyordur:)) Maaşallah çok büyümüş güzel kız..Bana özel demesine de ayrı güldüm..Biz daha başka birşey dedik herkese işaret edip söylüyor utanç verici😦

  4. ayşegül says:

    >çok tatlısın bilgoşum öpüyorum al yanaklarından :)hayırlı yolculuklar canım güle güle gidin gelin🙂

Leave a Reply

