>3 şey

>1.
Biz gidemeden döndük.Yol tuttu bizim pıtırcığı,2 saat gitmiştik,”daha 8 saat var,bir de dönüşü var,ya daha kötü olursa kaygılarıyla” döndük,uçakla inşallah.

2.
Bugün parkta bir anne büyükler için olan kaydıraktan kaymak isteyen küçük çocugunu engellemek için”orda böcek var”dedi!
Yuh dedim içimden,2 dk rahat etmek için,çocugu ömrübillah korkutacaksın böceklerden,kim bilir daha neler söylüyor,nelerden korkutuyorsun…..
Benzeri bir olayı da birkaç gün önce Bilge’nin burun kanamalarına çözüm olan antihistaminik şurup ve bepanten krem i almak için gittiğimiz eczanede yaşadım.İç kısımdaki odaya geçmek isteyen 2-3 yaşlarındaki bir çocuğa kalfa kız “bak abi sana iğne yapar” dedi.Ben yine dumur oldum.
Bir benzerini de değerli eşim kızımızı soğuk birşey yemekten men ederken söylemişti bi keresinde”doktor boğazına çubuk sokar”pes dedim,çocugu doktorlardan nefretr ettireceksin,zaten pek sevmiyor.
Ne hareketler yaparak,neler söyleyerek nelere sebebiyet veriyoruz hayatta acaba,bunlar psikologların çcocukluğuna dönelim sorularıyla ortaya çıkabilecek şeyler sanırım.2 tart bir söyle,ya da yap,şeklinde davranmalı sanırım.

3.
Ah Fazıl Say.
“Arabesk müzik, arabesk yaşam tarzının betimlemesidir. Aydınlığın, çağdaşlığın ve öncülüğün, sanatçılığın sırtına külfettir. Emek karşıtıdır, duyarsızlıktır ve yaratamamaktır! Etik dışı “yalan dolanla” doludur. Ortadoğu işi, 3. sınıf, acındırmaca, tembellik, yeteneksizlik, rant, çamur, muallaklıklar üzerinden yaşar. Arabesk müziği yapan yapsın! Bu sayfaya tek gık diyeni yukarıdaki sebeplerden hemen atacağım! Türk halkının arabesk yavşaklığından utanıyorum, utanıyorum, utanıyorum!”

Gık diyeceğim kusura bakma.Yaratamamaktır dersen ayıp olur onca ustaya,onca klasiğe.
Tam da bugünlerde Şevval Sam dinlerken,senin inadına çokça dinleyeceğim korkarım.
Sen çok iyi işler yapabilirsin ama saygı işte.Herkese saygı,herkes senin gibi olamaz,düşünemez…

This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

4 Responses to >3 şey

  1. Açalya says:

    >Çocukları saçma saçma şeylerle korkutanların hepsini eşşekler kovalasın!Fazıl Say? Dur hızımı alamadım bir de fb'de yazdığımı buraya kopyalayayımHer kulak klasik müzik dinleyemez. Her kulak arabesk de dinleyemez. Ben arabesk dinleyemem mesela, dayanamıyorum, ama bu da yurdumun bir gerçeği, sırf yurdumun mu? ortadoğu ülkelerinin insanlarının çoğunun kulakları yatkın arabesk müziğe. Geleneksel müzik gibi, folklorik müzik gibi, bunu kabullenmezsen kültüründen uzak kalmış olursun. Evet sokaktaki adamdan farklı olmalı "sanat"çı, ama sokaktaki adamı da kucaklayarak.

  2. >:)) Üstteki yorumda Açelya'nın çocukları korkutanlarla ilgili söylediğine çok gülerek katılıyorum..Ben doktor Nusret Kaya'nın çok sıkı takipçisiyim, büyüklerin çocuklara bunları söylediğini duysa çok ağır ithamlarda bulunurdu:)

  3. suinci says:

    >fazıl beyi çok severim arabeski hiç sevmem ama kendisi bu söylevinde ayıp etmiş…

  4. >Evet bunlar küçük şeyler belki ama çocuklarda derin izler bırakabiliyor malesef daha dikkatli olunması gerekiyo

Leave a Reply

