>beş

>”40 yıl bir yastıkta tam 40 yıl” demiş ya Barış Abi.
Hepimize nasip olsun,biz 5 ledik bugün.
Beni en çok elele yürüyen yaşlıların fotoları hüzünlendirir.İnşallah öyle oluruz.
Geçen gün karşı binamızda oturan ileri yaşlı çiftin sevgisine şahit oldum,nasıl mutlu oldum anlatamam.Adam eve geliyor,kadın balkonda,gülümsüyorlar birbirlerine,selamlaşıyorlar.Onca yıl sonra,ilk kez görmüş gibi,ilk zamanlardaki buluşmalardaki heyecan ve mutluluk gibi….
Biz mi,biz aday öğretmen seminerinde tanıştık,ben arkadaşımla arkasında oturuyordum,o da üçlü grubuyla önümüzde.Dersi dinlememek için arkaya geçmiş tiplerdik,o peçete istedi ilk,sonra muhabbet başladı.cuma ve cumartesi olan kursu iple çekmeye başladım.Sonra telefon numaraları alındı zamanla.Ve inanılmaz bir mesajlaşma trafiği,7/24.
Nisanda tanışmış,temmuzda sözlenmiştik,o kadar hızlı.Bir sonraki temmuzda da evliydik zaten😀
Seni seviyorum şahsiyet,bebeğimizi büyütürken beni bayıltsanda-daha önce Mr.Pimpirik diye bahsetmiştim hatırlayan vardır:D-.
Seninle yaşlanmak seninle ölmek istiyorum,olur a cennete gidersek orda da birlikte olmak.

ek:faceden tam da tesadüf

Bir eşi olmalı insanın


Rüzgar onun kokusunu getirmeli,


Yağmur O’nun sesini.


Akşam…… onu görecek diye, pırpır etmeli yüreği,


Ayakları birbirine dolaşmalı heyecandan, eve dönerken,


Cennetten köşe almışçasına


Sevdiği, sakındığı, bakmaya kıyamadığı…


Her bir hücresinden aşkın fışkırdığı,


Çölde okyanusu yaşadığı bir eşi olmalı insanın!!!


Ben seni ölene dek seveceğim boş laf!!!


Ben seni sevdikçe ölmeyeceğim…

biri can yücel demiş ama onun değilmiş galiba

This entry was posted in özel günler. Bookmark the permalink.

8 Responses to >beş

  1. ayşegül says:

    >şulecim,inşallah sizde o bahsettiğin çift gibi olursunuz yıllar sonrada.inşallah bir gün "elli" diye yazarsın postuna :)daha nice mutlu yıllara…

  2. Deniz says:

    >41 kere maşallah🙂

  3. Başak says:

    >5o.yılınızda da böyle sevin birbirinizi…

  4. GüCüBe says:

    >Şuleciğim İLK heyecanınız hiç bitmesin. Sevgiler.

  5. NiLaY says:

    >maşallah diyorum canım, nice mutlu senelere🙂 sevgiler..

  6. >Maaşallah, nice nice 5 leriniz olsun inşallah, böyle güzel,mutlu..şiir harikaymış..

  7. elif ada says:

    >Nice nice yıllara Şuleciğim. Bir yastıkta kocayın, torunlarınızı sevin

  8. >amin,aynı güzel dilekleri ben de sizlere gönderiyorum.öpüyorum

Leave a Reply

