>sobe

>Biraz önce gece gece nurturiada arkadaş olduk Mehtap’la.
Blogunu geziyordum.
şu ilginç soru dikkatimi çekti.Sobe misal üstüme alındım.(izniyle soruyorum ben de)
Ölüm döşeğindeyken ne yemek isterdiniz ?
Bahsettiği kitabın sonunu ben de merak ettim.
Ölüm döşeğinde insanın aklına yemek gelir mi acaba ya,sanırım su ister insan ama,çaplı düşünelim:D
Ben kesin peynirli bişeyler isterdim,bol peynirli bir su böreği,ya da aynı şekilde bir poğaça,ya da direk bir dilim kaşar.
Peki sizler efenim ? Nasıl yapalım 10 kişiye mi soralım .
Açalya , Füs , Umur , Elfana , Emine ,Güneş, Filiz , Başak , Ayşegül , Sirar
Ya da yoruma mı yazalım ?

This entry was posted in sobe. Bookmark the permalink.

10 Responses to >sobe

  1. >vallaha başkalarını bilmeme ama ben annemin mantısını isterdim:)

  2. ZeyNes says:

    >Benim aklıma o anda bile yemek gelir kesin,tartının ibresi yaklaştı 3 hanelere,ben de tık yok…şekerim beni börek mörek kesmez,oturur çorbası,başlangıcı,ara sıcağı,ana yemeği,güzel bir yemek yerim.Üzerine de hem sütlü hem şerbetli tatlı…Ohh sefam olsun:)

  3. suinci says:

    >ölümü düşündüğümde aklıma ilk gelen kızlarıma ne olacağı…..yemek düşüneceğimi zannetmiyorum.ama ukalalık yapmayayım olurya düşünürsem kesin tatlı birşeyler isterdim :))

  4. elif ada says:

    >İlahi Şule, bilmem ki yemek yemek aklıma gelir miydi öyle bir durumda. Ama galiba her zamanki gibi bol ekşili zeytinyağlı yaprak sarması isterdim.

  5. ayşegül says:

    >valla sanırım tatlı ağırlıklı bi menüm olurdu.künefe yada fıstıklı dolama yanında kaymaklı dondurma nasıl ? :)bu arada MİMİN var bende.

  6. Göçebe says:

    >Şimdi gördüm bunu. Bir çok kişi ölmeden önce tatlı yemek istiyor. Tatlı yiyip tatlı tatlı tatlı gitmek için herhalde:)

  7. Emine says:

    >O zaman yemek düşünebilirmiyim bilmiyorum ama kesinlikle yaprak sarması ve tatlı isterdim:)

  8. GüCüBe says:

    >Ne istemiş merak ettim bak bende şimdi?

  9. Anonymous says:

    >göçebe bi kıyak geç bize yaaa:Dşule

Leave a Reply

