>güncelleme

>

Bendeniz yatak odasını süpürürken bazayı öyle bir ittirivermişim ki tuvalet aynası yamuldu ve de kırıldı,ben de parçaladım bi güzel.Puzzle dolabı yaptım.İyi de olmuş,daha önce dikkatini bile çekmiyordu,şimdi tek tek yapıyor,bir de yerine kaldırıyor güzelce yavru kuş.
Ayna da Bilge’ye boy aynası oldu😉
Bir başka faaliyetim de Madocuğumun dondurma kabını atmayışımla ortaya çıktı,tam tasnife uygun dedim.Ve şöyle değerlendirdim.
Bu ara pek sevgi pıtırcığı Bilge.”Anneciğim” demeden konuşmuyor.
Geliyor sarılıyor,sıkı sıkı.Sadece bana değil elbet.
Ve o kadar kibar ki son günlerde neredeyse adım atacakken bile izin alıyor.”Anne şunu yapabilir miyim?”,”Anne şunu alabilir miyim?”
Dikkatimi çeken başka bir şey de,devrik cümleleri düzeltip kurallı halde söylüyor,şarkı söylerken,ben söylüyorum o tekrar ediyor,araya devrik cümleler koyuyorum,düzeltiyor.
Boynumda müthiş bir ağrı olduğu için ancak bu kadar yazabiliyorum,ve herkeslerin Ramazanını tebrik ediyorum.
This entry was posted in özel günler, günlük. Bookmark the permalink.

11 Responses to >güncelleme

  1. >seninde ramazanın mubarek olsun:) tuvalet aynasını ve dondurma kabını çok qüzel değerlendirmissin ellerine sağlık🙂

  2. >Sizinde ramazanınız mübarek olsun kızınıza maşallah

  3. Feride says:

    >iyi iş cnm ne güzel değerlendirmişsin .. geçmiş olsun ve sana da iyi ramazanlar .. sevgi pıtırcığına öpücükler..

  4. asyaselda says:

    >uzun zaman olmuştu kuznuyu görmeyeli özlemişiz🙂

  5. Açalya says:

    >çocuklar yeni şeyleri, yenilikleri severler, iyi olmuş bazı şeyleri yeniden değerlendirmen

  6. elif-kayra says:

    >negüzel olmuş, hem değerlendirmişsin hemde bilgenin dikkatini çekmiş.

  7. Deniz says:

    >çok iyi olmuş puzzle dolabı, ben de evde yer bulsam, yapmak isterim. Ama boşta duvar kalmadı:)

  8. >Son resim ne güzel çıkmış.,Hayırlı Ramazanlar.

  9. >red riding hood,çok mutlu oldum,yorum yazıcam oip geliyo aklıma,kalıyorum,anatomisi sağolsun:Dben sizi uzaktan takibediyordum hep:D

  10. >Bloğa beklerim öyleyse🙂 Benimde aklıma oip geliyordu ama aştım artık onları😀

Leave a Reply

