>tembelin sobesi

>Başağımın ilettiği sobeyi azıcık gecikmeli yazıyorum,unutmuşum.

Felsefem :Etrafımdakileri mutlu etmek sanırım,ve de insanlığa faydalı olmaya çalışmak-meslek icabı-.
Ve pozitif yaklaşabilmek olaylara.Her şerde bir hayır görmek.

Hayat :Sürprizlerle dolu.Bir bakmışsın hiç adını bile duymadığın bir kentte yaşıyorsun,birden bire karşına çıkan kendine aşık eden bir adamla.

Çocukluk :Saf,güzel,eğlenceli,hep özlenen.İnsanı bayramlık pabucuyla uyutacak kadar doğal,içten.

Güneş :Yaşamın kaynağı,bereket simgesi bence.O olmasa var olamazdık,ayrıca “yaz yaklaşıyor,eyvah ince giysileri nasıl giyeceğim,kilo vermeliyim” derdine de düşmezdik😀

Gözler :Kalbin aynasıdır,yalan nedir bilmez onlar😀 Hakikaten insanın içinin dışa açılan penceresi onlar.Bi çırpıda anlatır insanlara sinsiliği,hüznü,sevinci.En çok içi gülen gözleri severim,rengi mevzu bahis değil.

Yıldızlar :The Patriot filminden Mel Gibson’ı anımsatır bana.Küçük kıza ölen annesinin çoban yıldızında olduğunu söylüyordu.

Güzellik :Gencüse olduğu kanaatindeyim orta yaşa yelken açtığım şu günlerde.

Sevgi :Anne olunca anlaşıldığını düşünüyorum.Bir çift gözü sana bakması,bir güzelliğin sana gülümsemesi,sana anne demesi için yüreğinin pırpır etmesi,verdiğin emek…Taşlar ancak o zaman yerine tam oturuyor,sevgiye doyuyorsun.Annecim dediği zaman,seni kucakladığı zaman,kedi gibi sana sokuldugu zaman,sıkışınca,canı yanınca sana seslendiği zaman…

Aşk :Kesinlikle beslenmesi gereken bir bitki.Taze kalması için,emek vereceksin,sulayacaksın,tozunu alacaksın.

Erkekler :Mantık abideleri.Küçük birer çocuk.Aşık.

Savaş :Hiç olmasa.

Ağlamak :Kadınların silahı😉

Deniz :Bir-iki yıldır görmedim,kokusunu özledim.

Ayna :Bir gezi programı😉 Sabah unutmazsam koşturmaca içinde baktığım nesne.

Hayal :Çocukken kurulan şey,ha bir de aşıkken,kavuşamamışken.

Yazmayan kaldıysa buyursun🙂

This entry was posted in sobe. Bookmark the permalink.

5 Responses to >tembelin sobesi

  1. Başak says:

    >ilahi şule ben bile unutmuştum bu sobeyi:)çok teşekkürler yanıtladığın için.

  2. ayşegül says:

    >başaktan önce ben sobelemiştim sizi şule hanım,hıhh……..🙂

  3. burcu says:

    >yıldızlar etkiledi bilesin…

  4. şule says:

    >ay kusura bakma ayşegul ya,o kadar zaman oldu ki unutmuşum :(burcu şu protfolyonu merakla bekliyorum sen de onu bilesin😀

  5. elif-kayra says:

    >merhaba ziyaretçimiz olmuşsunu tşk.ama benim progfilde sorun var,rica etsem sayfamdaki izleyici profilimden tekrar denermisiniz.sevgiler

Leave a Reply

