>çözüm insanı-1

>Yavrunuzu uyutmaya götürüyorsunuz,sonra sizi bin sefer “anne su” diye kaldırıyor mu?
İşte çözüm.Şu alttaki nesneden bir adet ediniyorsunuz.Doldurup yavrunuzun yanı başına koyuyorsunuz,susadıkça iç diyorsunuz🙂

Not : Tupperware spor matara,başka renkleri de var,sandviç kutulu olan da.Bu indirimdeymiş,arkadaşım bunu ayırmış bize.15 tl ye geldi.Ağzında ekstra daha bir kapak olsa tadından yenmeyecekmiş.Koku yapmaması,ağzının geniş olması ve bulaşık makinesine girebilmesi avantaj.

This entry was posted in çözüm insanı, ürün tavsiyesi. Bookmark the permalink.

6 Responses to >çözüm insanı-1

  1. >Valla süper, uzun süre kullandım bu yeşili:)

  2. Şule says:

    >ben de çok sevdim bu yeşili,önce aman ne hantal dedim ama😀

  3. Feride says:

    >emineden duydum ben de bunu gülcenin annesi .. biz biberonla gidiyoruz şimdilik bakalım rastlasam alırım ama .. güle güle kullanın ..

  4. nohut oda says:

    >bız uzun suredır kullanıoruz okuldada cok ıse yaradı..ama her zaman ıcın sanırım ıcı metal olanlar daha saglıklı..

  5. ZeyNes says:

    >Bizim çantanın demirbaşı…Güle güle kullanın Şulecim:)

  6. Emine says:

    >Bizde de aynısı var,faideli bir icat,çok seviyoruz.Kapağı da olsaymış…

Leave a Reply

