>bir iki oyun

>Son dönemden bir kaç oyun.

                                 1)Yuvacılık – Bilgenin tabiri,evcilik,ebelemecilik vs den hareketle:) –

Önce o beni gömüyor yastıklar arasına,sonra ben onu.
2) Mahalle arkadaşlarıyla oyun
Yaş grubu 1 ila 8 arasında değişiyor oyun grubumuzun,çimlerden yemek yaparak plastik vahşi hayvanları beslemek oyunlardan biri.
3) İnşaatçılık.

                  Beton arabası ile harç getirilir,legolarla ev,okul vs örülür.Tekerlekler ağaç olarak dikilir🙂

This entry was posted in 28. ay aktivite, 28.ay, oyun. Bookmark the permalink.

7 Responses to >bir iki oyun

  1. Nurşen says:

    >şu yastık oyununa bizim kuzuda bayılır,benim küçüklüğmdede böyle evcilik oynardık yalnız tabaklar etipuf kutusuydu bizde, ama o günden bu güne menü değişmemiş:)))bu arada ben sivasta yaşıyorum sanırım komşuyuz…erzincan dimi????

  2. elif-kayra says:

    >çocukların çoğunluğu sanırım bu saklanbaç ve benzeri oyunlardan çok memnun sanrım. Ama bizde çok eğleniyoruz bence🙂

  3. elif-kayra says:

    >şulecim, ben yanlışlıkla iki profil oluşturmuşum,rica etsem sayfamdan tıklarmasın. :)tşk.

  4. Feride says:

    >çok güzelmiş .. hele evcilik harika ..

  5. Anonymous says:

    >Very Interesting! Thank You!

  6. Şule says:

    >nurşen evet komşuyuz :)elif uzun uğraşlar sonucu dediğin şeyi yapmıstım,not düşmemişim,görmüşsündür.feride teşekkürler

  7. betül says:

    >o yasti mevzuu bizdede var bol yastikli koltuklarin üzerlerinde yastiklar pek durmuyor:)

Leave a Reply

