>Öyleydi böyleydi,sıcaktı serindi derken bir bayram,evetdi hayırdı derken bir halkoylaması,Rusyaydı Amerikaydı derken bir dünya şampiyonası geçti.

Benim aklımda hala ve hala Nehir var,anneciğinin yazdığı son yazı içime oturdu,Nehiri tümöre kurban vermedik,komplikasyonlara verdik diyor.Bir hastalık ki ,ona uygun ilaç yok,büyükler için kullanılan ilaçlar küçük bedenlerde deneniyor.Umutları zorlayıp,bir merkeze gidiyorsun,kalabalıktan dolayı işlerde aksama oluyor.Annecik yasını bir kenara bırakmış,nasıl diğer hasta çocuklara faydalı oluruzla uğraşıyor.Her satırı ayrı bir yumruk göğsümde,sana doyamadık deyişi hele.Ama bütün zamanımızı ona adadık,onu şımarttık deyişi az da olsa rahatlatıyor insanı.

This entry was posted in 28.ay, özel günler. Bookmark the permalink.

3 Responses to

  1. Hilal says:

    >içimize oturdu hakkaten. aklıma geldikçe boğazım düğümleniyor adeta…

  2. Demet says:

    >Şulecim.. küçük Nehir'i ben de aklımdan çıkaramıyorum anneciğini de..kalbimden hiç çıkmayacak..bloguna gitmeden bakabildim.biz uzak evimize dönüyoruz bu haftasonu sana da yazmak istedim..seni ve Bilge'yi çok özledik öpüyoruz çok.demet & deniz

  3. Anonymous says:

    >hilalcim haklısın…demetcimm,demek dönüyorsunuz artık,öpüyorum ben de.sizi seviyorumşule

Leave a Reply

