>yirmi dokuz

>

O da ben de yirmidokuzuz : = )

This entry was posted in 29 aylık bebek, 29.ay. Bookmark the permalink.

18 Responses to >yirmi dokuz

  1. zeynep says:

    >29 yaşındaki şule ve 29 aylık bilge kız,çok güzelsiniz anne-kız :=))hep böyle güzel kalın.

  2. Şule says:

    >o sizin güzelliğiniz efendim,lakin 7 gün sonra siz başka bi güzel olacaksınız🙂

  3. meldi says:

    >Daha nice 29 lara Şulecim. Bu arada haftaya Maraş yolcusuyuz ailecek. Sizin yerinizede biraz gezelimmi? :))

  4. Hilal says:

    >nice 29lara Şule, sevgi, mutluluk ve huzurla…

  5. >nice güzel yıllara, hep tebessümle…

  6. Açalya says:

    >ikinize de nice sağlıklı ve mutlu yaşlar dilerim, iyi ki doğdunuz.

  7. ElfAna says:

    >Nice mutlu seneler dilerim :))

  8. ayşegül says:

    >aa ilk kez görüyorum şule seni :)çok tatlısınız ana kız nice güzel yıllara inşallah…

  9. Feride says:

    >cnm nice yıllara , kızınla eşinle hep mutlu olun inş.. bu arada çok gençmişsin ve kızın güzelliğini senden almış🙂 maaşallah ..

  10. Demet says:

    >Sulecimm cok tatlisiniz iyi ki dogdun Bilgeeiyi ki dogdun Sulee🙂

  11. elif ada says:

    >Suleciğim, nice nice aylara yıllara sağlıkla mutlulukla… Her gününüz birbirinden güzel geçsin. Her şey hep gönlünüzce olsun

  12. füsfüs says:

    >ne güzel tesadüf olmuş:) nice yıllara şule, gül yüzünü gösterdin demek sonunda:))

  13. Berna says:

    >Aaa, ne güzel tesadüf olmuş🙂 Anne-kız 29'unuzu kutlarım :)) Nice yaşlara🙂

  14. >Nice nice seneleriniz, aylarınız olsun birlikte…Sevgiler..

  15. Başak says:

    >çok tatlısınız

  16. Şule says:

    >melek lütfen gezin:(öp benim yerime memleketimi.evet füs öyle oldu:)değerli arkadaşlarım hepinize çok teşekkür ediyorum.öpüyorum

  17. Anonymous says:

    >offff allahımm yaa iki güzellik ikisi de canım canımdan öte sizi çok seviyorum nuran ben yaaa abla o kadar adres veriyozz adımız adsız die geçiyo blog ayarına bi ayar çek:)))))))))))

  18. >aaa ne güzel ikiniz de 29 ! allah ikinize de uzun ve sağlıklı bir ömür versin..

Leave a Reply

