>tangli oyun hamuru

>Havaların serinlemesiyle,hafiften aktivitelere başlamak ortamı doğuyor.Malum yazın içeri girmediklerinden fırsat ve gerek kalmıyordu.
Tarifi burada görmüştüm,ne vakittir yapacaktım,ama orjinal tairfteki meyveli içecek tozu kool-aid şekersiz,bizdekiler şekerli oldugundan kıvamı bozar mı diyordum.Yoo,gayet güzel oldu : = )
1 cup un,1 cup kaynar su,yarım cup tuz ve bir paket tang kullandım.
Kuru malzemeyi karıştırıp,kaynar suyu döktüm,kaşıkla karıştırdım,ılıyınca yoğurdum.Ha 2 çorba kaşığı sıvıyağ ekledim bir de.Pinkandgreenmama 3 tbsp,ama çok yağlı oluyor demişti azalttım.

Cup amerikan ölçüsü malum.Ben 2 büyük çay bardağını cup farzettim.1 tuz,2 un,2 su koydum.
Kapalı bir kapta buzdolabında saklanacak.
Gülümseyin🙂
This entry was posted in 29.ay, aktivite, mutfak. Bookmark the permalink.

5 Responses to >tangli oyun hamuru

  1. elif-kayra says:

    >süper, neiyi olmuş bu hamuru bende denicem🙂

  2. Anonymous says:

    >merhaba oyun hamuru almaya hazırlanırkrn nr iyi oldu bu tarif iki paket tang ilr bir sürü hamurumuz olacak :)))çook teşekkürler bloğunuzu takip etmeye devam edeceğim sevgiler ece kara

  3. elif ada says:

    >Nerelerdesin Şule? İyisiniz değil mi? Merakta bırakma bizi. O cimcime kızını kocaman öp benim için

  4. sirâr says:

    >nerelerdesin güzelimmmm???

  5. sirâr says:

    >nerelerdesin sennn???

Leave a Reply

