>Bir imdat yazısıdır

>2 yaş bebesi gecenin 12’sinde yatıp,sabah 7:30’da kalkarsa annesi de haliyle sapıtır değil mi?
Haklıyım sanırım.Bu işte bir yanlışlık var.
Çok sevgili eşim yatma rutinini tamamlayıp yatırdığımız çocuğun bütün numaralarını yiyip odadan çıkmasına ve uykuya geçişin 2-3 saati bulmasına sebep oluyor😦
Bu numaralar,”Baba susadım,ben açım-kah fındık istiyor,kah kek-,bu kıyafeti beğenmedim,çişim geldi……..”
Diyeceksiniz kocanı ikna et.Evet sorun ebeveynin paralel hareket etmemesinde.Birinin ak dediğine öbürü kara derse çocuk o açık noktayı çok iyi kullanıyor,Bilge de zaten bu isteklerine baba diyerek başlıyor🙂 Arkadaşını çağıracağı zamansa bana geliyor🙂
Gündüz uyutmama fikrini de denedim.Ya dayanamayıp 5 ‘te filan uyuyakalıyor,tekrar kalkıyor.Ya da 7-8 gibi yatıyor ama sıkıntılı uyuyor.Çalıştığımızı da düşünürsek erken yattığında akşam hiç görüşemiyoruz.Sıkılıyoruz,özlüyoruz.
Öğle uykusundan erken kaldır diyeceksiniz.Onu da denedim çoğu dönem efendim🙂 asla uyanmıyor.Kaldı ki babayı atlatıp bunu denemek imkansız gibi birşey🙂
Şu anda esnemekten ağzı yırtılarak tv seyreden , her dediği yapılan kızımın şımarık ve doyumsuz bir çocuk olacağından endişeliyim😦
Herkese sevgiler ….

This entry was posted in dertleşme. Bookmark the permalink.

11 Responses to >Bir imdat yazısıdır

  1. meldi says:

    >Şulecim bende bugun bu uyku sorunu ile ilgili bir yazı yazacaktım. Bizdede benzer sorunlar var. Kesinlikle ağız birliği şart. Bizde öğle uykusunu geç uyumaktan dolayı problem oluyordu. Çareyi öğle uykusunu kaldırmakta buldum şimdilik tabi benim kuzu 3 yaşınada. Öğlen uykusunu geç uyuyorsa bir onu erkene çekmeye çalışın derim. Akşam dabir saat belirleyin ortak ve o saati aşmasına izin vermeyin bence. Uyku kuzucuklarımız için yemek kadar önemli çünkü.

  2. tatesal says:

    >Ah canım ah benim de sorunum aynı hiç sorma Kerem 4 yaşına girdi hala uyku düzenimiz yok o doğalı ben yaşlandım inan 12 de yatıyor olsa bile gece 2 de kalkıp avaz avaz ağlıyor….2 büyük kızım var biliyorsun onlarda böyle çekmedim ama o zaman senin eşinle yaşadığın ikilemi yaşadım eşime sözüm geçmedi,oğlan ikimizi de perişan etti ama yinede ak kara işleri devam ediyor,rabbim hepimize sabır versin çocuk büyütmek zor mesele….sevgiler…

  3. nohut oda says:

    >hımmm durum vahım degıl ama bır rutın sart..

  4. LILY BRIK says:

    >merhabalaruyku ile ilgili bir onerim var. bildiginiz gibi biz anneler cocuklarimizin aglamasindan hic hazetmiyoruz. icimiz burkuluyor ve belki de bir sorunu vardir ama hic boyle aglamaz ben biliyorum diyoruz. sonrasinda ise uyku bozuklugu bas gosteriyor. lutfen ama lutfen sadece 2 veya 3 gece ona kulaklarinizi tikayin ve deneyin. bakin 3 gun kendiliginden aglamasi durup yatacak. cocuklar kirilgan ama gercekten de bu kadar da agir degil bu psikolojileri icin. onlar degil bizler akli basinda insanlariz. onlar sadece ilgiye ac ve bu da cok dogal. ben cocukken bu sekilde davranisi ogrenip uyku rutinimi oturtamadim. cok asiri inatciydim. ama bana zarari ilerki yaslarda cok oldu. keske annem ve babam biraz daha disiplinli olsaydi diyorum hep. umarim esinle birlik kurar kucuk hanimi alistirirsiniz yavasca.sevgiler

  5. elif-kayra says:

    >aynı sorunlar bizdede var şule yalnız değilsin.değiştirmek için çok uğraştım ama malesef

  6. >merhaba bizde de yanı sorunlar var, yakında bende yazıcam. gündüz bir saat uyusa ble gece onbir oikiden önce yatmıyor ve uyuma süresi uzuyor. uytmayınca sersem oluyor.. ama aynen sizdeki gibi susadım mayaya iyi geceler demedim, arabamın kapısı açık kalmış vs lite uzayıp gidiyor.. şimdilik gündüz uyutmamak sanki en iyisi gibi bizdeki durumda.. uykusunun geldiği zamanda ev dışında biryerlere götürüyorum.. dağılıyor uykusu… ama evde kalırsa deliriyor.. zor iş çocuk işi..kolay gelsin sana..

  7. >Merhaba..Aynı dertten muzdarip bir anne olarak hemen yazmak istedim :)Sanırım biraz genetik bir durum ve birazda çocuğun yapısıyla alakalı.Uyku için o kadar çok yöntem denedik ve uyguladıkki ama hiçbirinde başarılı olamadık. Bir ara dr kontröllü hareket ettik. Dr ne derse onu yaptık,hatta bi eve gelmediği kaldı diyebiyebilirim.Ama artık gerçekten çok yoruldum.Uykusuz geçen günler, uyku için yapılan tüm çabalar…Bıraksam gece 2-3 lere kadar oturur. Sabah ta erkenden kalkıyor.Ben dayanamıyorum o nasıl dayanıyor anlam da veremiyorum. Sabır diliyorum hem size hem kendime.Geçicek bu günlerde, bekliyorum🙂

  8. elif ada says:

    >Benim güzel peri kızım asla şımarmaz, tatminsiz olmaz. Babasıyla biraz takılmış, sonra yatar zamanında uyur. Tamam, kızma bana Şule. Sen nerelerdesin önce bir ondan haber ver bakalım

  9. Şule says:

    >çok teşekkürler ilginiz için.öğle uykusunu kaldırmayı ben de düşünüyorum ama,koca malum :)))umurcum ben biraz uzak kaldım,uzaklaştım.ısınma yapıyorum😀 sevgiler herkeslere

  10. Deli Anne says:

    >2-3 yaş aralığında kesinlikle ben de aynı vaziyette idim.. Gündüz uykusunu kestim olmadı, aynı sizin gibi akşama doğru uyuyakalıyordu ya da süper huysuz ve çekilmez oluyordu uykusuzluktan, gece erken yatırıyordum olmuyordu, geç yatırıyordum olmuyordu ta ki zaman geçti (zordu evet ama geçti) ve uykusu kendiliğinden düzene girdi. Önerebileceğim bir yöntem yok lakin diyeceğim o ki geçiyor.. Kolaylıklar, sevgiler.

  11. Şule says:

    >bu geçiyor lafı çok iyi geldi çok.bin teşekkür

Leave a Reply

