>reklamların gücü

>Reklam endüstrisinin yadsınamaz gücüne dün bir kez daha şahit oldum.Şu reklamla.
Blog okurken gördüğüm Hilal’in ve Ayça Oğuş’un tahin-pekmez yazıları harekete geçirdi beni,meğer bu kış aklıma bile gelmemiş bu süper karışım.Pekmez zaten vardı,tahini de aldık,karışımı hazırladım,bilge uyanınca sundum,burun kıvırdı.Reklamı izlettim bir süre sonra.”Anne biz de alalım,ben de yemek istiyorum.”demeye başladı.Mutfağa geçtik döktü,karıştırdı,tattı.(Reklamdaki çocuk”En yükseğe ben zıplarmışım” dediği için biz de zıpladık.)Sonuç olumlu,inşallah devamı da gelir.Keşke sebzeler için de böylesi bir reklam olsa.Sahi Temel Reis izleteyim ben,ya tutarsa🙂
Çocukları olumlu yönde etkileyen bu reklam gibi,akşam haberlerde çıkan sigara yüzünden cihazla konuşmak zorunda kalan adamın reklamının da etkisinin büyük olmasını diliyorum.(Reklam varmış ama videosunu bulamadım)

Bilgeseverler için,özellikle Umurcum senin için. Foto kalitesi için üzgünüm ama fotoğraf makinem bozuldu,ceple bu kadar becerebildim.Bilge neler mi yapıyor,tatilin tadını çıkarıyor.Kuzenleri ve apartmandaki arkadaşlarıyla oynuyor bolbol.Tek sıkıntımız yalnız oynayamıyor,”Ben şimdi kimle oynicam,canım sıkılıyor”lafları sık duyduklarımızdan.Bıcır bıcır konuşup duruyor.R sesini çıkarmaya başladı,tam anlaıyla değil ama,çoğu yerde söyleyebiliyor.  Resim yapıyoruz,meraklı miniğin oyunlarını oynuyoruz.Ailece oynanan oyunlar zevkli oluyor.
Babycenter Bilge’nin ayındaki çocuklar için hafıza oyunlarını ve Chutes and ladders gibi oyunları tavsiye ediyor.Hafıza oyunu deniyorum,meraklı miniğin kartlarıyla,diğer oyunu da araştıracağım,bir benzerini buluruz.
Şuna da bayıldım.Delianne ayın ürünü olarak tavsiye etmiş.Çok zevkli görünüyor.Yaprakları çekiyorsun arılar düşüyor,jenga misal.

This entry was posted in 34.ay, Bilge Bilge, oyun, oyuncak. Bookmark the permalink.

4 Responses to >reklamların gücü

  1. Hilal says:

    >demek sandığımızdan da fazla etkileniyor bu minikler reklamlardan. tıplamanıza da bayıldım ayrıca:) afiyet olsun ve daim olsun diyorum

  2. elif-kayra says:

    >evet bizde bu reklama ve tatlıyı çok seven bir oğlum olduğu için tahin ve pekmeze bayılıyoruz.

  3. Deli Anne says:

    >en son indirime de girmişti.. 3 al 2 öde vardı oyuncaklarda.. alırsanız umarım iyi yad edersiniz beni:)

  4. Anonymous says:

    >akşam baktım mothercarede satılıyomuş sadece.keşke internet satısı olsaydı.neyse ben aldırtacak birini bulurum :=))şule

Leave a Reply

