>natürmort

>Bilge’nin kelli felli ilk çalışması belki de.
“Anne bak muz yaptım.”diye çağırdı beni.

2010-2011 eğitim öğretim yılının 2. dönemine kavuşuyoruz yarın,vatana millete hayırlı uğurlu olsun.Tatilden hiç şikayetim yoktu ama,mukadderat 🙂

İnceden yağan kardan bir umut,gelsin kar tatili 🙂
Neyse tatil yüzsüzü olmayayım da kıymeti bilinmeyen nimet elimizden alınmasın.
Tatil dedim de ücretsiz izin hakkının 24 aya çıkarılması çok sevindirdi beni.36 ay olmalı ama neyse.

Not:Bugün sevgililer günüyle En Sevgili’nin doğumgünü olan Mevlid Kandili denk geliyor malum.Kutlu olsun.

This entry was posted in günlük. Bookmark the permalink.

4 Responses to >natürmort

  1. elif ada says:

    >Nasıl büyümüş, ne kadar tatlı olmuş Bilgeciğim. Sana iyi çalışmalar, tatlı Bulge'ye de kocaman öpücükler

  2. tatesal says:

    >Hadi gözün aydın olsun 2 gün tatili kopardınız bak sen kar tatili olsun dedin oldu….kandilin mübarek dualrın kabul olsun….

  3. sule_bilge says:

    >:D öyle valla.ama şimdi de 1 gün diye anons veriyolar

  4. >ne kadar çok yağmış, Alya çok merak ediyor ama yağmadı hiç.. bende çok severim, benim yerimede oynayın kayın… çocuk olmak bu işte.. her an oyun..

Leave a comment